Inventory - Smarte Lagerstyrings-løsninger med RFID

Hva er Invig Inventory?

Invig Inventory er et omfattende lagerstyringssystem som gir deg full kontroll over beholdningen din, enten det er på lagre, i distribusjonssentraler eller i butikker. Ved å bruke banebrytende RFID-teknologi gir vår løsning sanntids, nøyaktige lagerdata, noe som dramatisk reduserer feil og forbedrer effektiviteten.

Hvordan virker det?

Invig Inventory bruker RFID-teknologi for automatisk å spore og administrere lageret ditt:

  1. RFID-brikker festes til varer eller paller

  2. Strategisk plasserte RFID-lesere skanner disse brikkene automatisk

  3. Data oppdateres øyeblikkelig i ditt lagerstyringssystem

  4. Håndholdte lesere muliggjør mobil skanning og varetelling

  5. Spesialiserte løsninger som automatiske skap og utstyrscontainere tilbyr sikker, sporet lagring

Vi tilbyr en komplett tjeneste, fra innledende prosjektplanlegging og installasjon til levering av RFID-brikker, lesere og spesialutstyr.

Bruksområder

Bruksområder: Hvor kan det brukes?

Invig Inventory er ideelt for virksomheter som ønsker å optimalisere sin lagerstyring:

  • Lagre og distribusjonssentraler

  • Butikker

  • Utstyrsutleieselskaper

  • Produksjonsanlegg

  • Helseinstitusjoner

Praktisk eksempel:

  1. Norsk Lastbærer Pool (NLP) - Forvaltning av gjenbrukspaller Utfordring: Spore gjenbrukspaller gjennom hele livssyklusen Løsning:

    • RFID-brikker på paller

    • Lesestasjoner ved vaskemaskiner

    • Inn-/utgangs-lesestasjoner på lagre

    • Verifiseringsmaskiner for å sjekke palle-ID-brikker Resultat: Forbedret pallesporing, reduserte tap og optimaliserte vaskesykluser

    2. Circmar - Lagerstyring i mindre skala Utfordring: Implementere kostnadseffektiv lagersporing for en mindre virksomhet Løsning:

  • Rådgivning om IoT og RFID for paller

  • Håndholdte lesere for inn- og utsjekking på lager Resultat: Forbedret lagernøyaktighet uten behov for omfattende infrastruktur

    3.Utstyrsleverandør - Automatisert utstyrsstyring Utfordring: Spore utstyrsbruk hos kunder Løsning (i samarbeid med Fentec):

  • Automatiske RFID-skap og containere

  • Integrering av adgangskontroll

  • Automatisert kobling av utstyr til ansatte eller prosjekter Resultat: Forbedret utstyrssporing, reduserte tap og økt ansvarlighet


Kontakt Daniel i dag for å utforske hvordan vi kan effektivisere driften din, redusere kostnader og forbedre nøyaktigheten i hele verdikjeden.

Daniel Westervik

CMO - Løsnings-spesialist og Salg/marked 


📞+47 984 05 922
🔎 Linkedin
📨 Mail