Invig lanserer ny merkevarearkitektur for økt kundesynergi

Invig AS, ledende leverandør av sporings- og kontrollsystemer, introduserer i dag en ny merkevarearkitektur som del av selskapets strategiske kommersialiseringsfase.

De velkjente løsningene får nye, intuitive navn som reflekterer deres kjernefunksjonalitet:

•    Inventory blir til Count it - for presis lagerstyring

•    Invig ID blir til Mark it - for digital produktidentitet

•    RTLS blir til Loc8 it - for sanntids lokalisering

•    Keeptrack blir til Control it - for verdikjedesporing

•    Ecosmart beholder sitt navn som ledende løsning for smart avfallshåndtering

"Denne endringen markerer en viktig milepæl i vår utvikling," sier Daniel Westervik, produktansvarlig i Invig AS.
"Vi har alltid vært kjent for vår evne til å levere skreddersydde løsninger. Nå gjør vi det enda enklere for våre kunder å kombinere ulike produkter til helhetlige systemer for kontroll og oversikt."

 

For eksisterende kunder betyr endringen at de fortsatt vil motta samme høye grad av tilpasning og support som før, men med økte muligheter for systemintegrasjon og synergier på tvers av produktporteføljen. Bedrifter som implementerer flere Invig skal høste gevinster

Daniel Westervik

Produktansvarlig, Invig AS

Telefon: +47 984 059 22

E-post: daniel@invig.no

Forrige
Forrige

Stor interesse for ny digital telleløsning for lastbærere

Neste
Neste

På teknologijakt i Wireless IOT Tomorrow: Invig utforsker fremtidens IoT-løsninger